Regulamin sklepu
Właścicielem sklepu internetowego: witryny ProTime24.pl jest
DEMUS Sp. z o.o.
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Twardowskiego 17/28
posiadająca NIP 8133880665.
1. Sklep internetowy ProTime24.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.
- Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
- W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu ProTime.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.
2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.
3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.
4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.
5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).
6. Sklep ProTime.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
7. Zamówienia składane przez stronę www.ProTime24.pl, lub email sklep@protime24.pl przyjmowane są do realizacji :
- od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 15
- na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.
Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie : Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momecie :
- potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
- zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płanych z góry
8. Zamówienie które :
- są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres emailowy podany w formularzu do zamówienia)
- mają błędny lub niepełny formularz zamówienia
traktuje się jako zamówienia niezłożone.
9. Istnieją nastąpujące formy płatności :
- Przelewem na konto ( 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367 PKO BP )
- Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym)
- Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
- E-przelewy, w tym kartą kredytową (obsługiwane przez IAI PAY)
- System ratalny eRaty Santander lub CA Raty
10. Istnieją następujące formy dostawy :
- Kurier Pocztex 48H - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
- Kurierem DPD lub INPOST - usługa standard (czas dostarczenia jeden dzień roboczy)
- Paczkomat Inpost
- Odbiór osobisty w Rzeszowie, SKLEP Firmowy ProTime.pl - Firma DEMUS (C.H.Europa 2, parter) ul. Piłsudskiego 34
11. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy +czas dostawy.
- Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni robocznych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu odsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
- Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy
Zamówienia złożone na produktu dostępne na zamówienie przyjmowane są u naszych dostawców do godz. 12. Jeżeli zamówienie w sklepie złożone jest po godz. 12 należy doliczyć 1 dzień więcej na realizację zamówienia.
Zapytanie o czas dostawy należy składać drogą e-mail lub telefonicznie 606490618
12. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres emailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawaniej w momencie złożenia zamówienia.
13. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.
14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń
15. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Warunki zwrotu/reklamacji :
- Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
- ProTime.pl, Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, CH Europa2 35-001 Rzeszów
- W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
- W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informacje z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
- Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie https://www.protime24.pl/rma-open.php
- Koszty przesyłki nie są zwracane (w przypadku zwrotów bez przyczyny)
- Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.
Gwarancja zwrotu w przeciągu 45 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym ProTime24.pl można zwrócić w przeciągu 45 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży
16. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym ProTime24.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
17.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Płatność i wysyłka
Za zamówiony towar możemy zapłacić na 3 sposoby.
* przelew bankowy na konto Firmy Demus
- PKO BP: 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367
* u listonosza bądź kuriera
* po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą ProTime24.pl płacąc gotówką w jednym z naszych Salonów sprzedaży.
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest DEMUS Sp. z o.o. ul. Twardowskiego 17/28 35-302 Rzeszów NIP 8133880665 zwanym dalej Firma Demus.
- Firma Demus zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
- Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności oraz Polityce dotyczącej wykorzystania cookies.